2011. augusztus 13., szombat

DELL Inspiron 1720 piros ház

DELL Inspiron 1720 piros Ház:
Én értékesítés a Dell Inspiron itt 1720.

A készülék használt, teljesen működőképes és nagyon jó állapotban. A készüléket kizárólag a asztaligép-helyettesítő. Gyakorlatilag nincs kopás.

Ugyancsak tartalmazza a következő elemeket tartalmazza: Windows Vista, Driver CD, Works 8.5, Roxio Creator, tápegység, és támogatja a CD.

Azt is fel a második tápegység.

A notebook lehet átvenni, vagy fogok küldeni e-mailben. Itt van aztán le kell vonni további postaköltség ellenében.

Néhány adat a készülékről:
Intel Core 2 Duo T7500 2,2 Ghz
4 GB ram én frissítette 2GB
8xDVD + / - RW meghajtó
NVidia GForce 8600 GT grafikus kártya
17 "WXGA + (1440x900)
Német billentyűzetkiosztás
300 GB merevlemez voltam aufgrüstet 160 GB
Ez telepíteni egy második merevlemez. Frame az én második meghajtó, mert nem mitverkaufe itt. Eredeti volt a készülék csak egy 160 GB-os merevlemez.

Szeretném telepíteni a Windows 7 az eszköz, azonban a vevő volna nekem adja ki a pre-engedélyt, mert csak eszközök az eredeti Vista DVD-t és eladni engedélyeket. Én működtethető a készülék a Windows 7 64bit szükség van a Windows-licenc, de ez miért nem eladó.

Ha további kérdései vannak csak írj nekem egy e-mailt!
Ár: 600 EUR VB