2011. november 26., szombat

Kismama övlehúzó, biztonsági övterelő ÚJ - Jelenlegi ára: 2 080 Ft

Eladók a képeken látható Kismama biztonsági övterelők.
Egy minta alapján készítem őket, így a boltban közel 10. 000 Ft-ért vásárolható biztonsági övterelőhöz kevesebb, mint negyedéért hozzájuthat.
Pl: http: //www. babyoutlet. hu/viewer. aspx? productid=9239&groupid=312&mainid=8
Én magam is ezt használtam, amikor a kisfiammal terhes voltam, nagyon praktikus, kényelmes és ami a legfontosabb, BIZTONSÁGOS!!!!
Az övlehúzó úgy működik, hogy a 3 pontos biztonsági öv medencetájéki részét a combokra vezeti el. Már a terhesség 2. hónapjától érdemes használni, szerintem nagyon megnyugtató a használata.
Igény esetén a kéken, szürkén és feketén kívül bármilyen színben szívesen készítek övterelőt.



Jelenlegi ára: 2 080 Ft

Az aukció vége: 2011-12-01 16:28
. Kismama övlehúzó, biztonsági övterelő ÚJ - Jelenlegi ára: 2 080 Ft